Klacht: canaldigital komt zoals gewoonlijk zijn afspraken niet na bij cashback aktie

op 02 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

na een telefoontje van cd, waarin zij afgesproken hebben dat je na 4 maanden betaling van je abbonnementskosten de €100,00 zou krijgen in de 5e maand, is dus gewoon kletspraat.
ben nu al vanaf 30 november 2011 abbonnee van cd televisie en volgens een eenvoudige berekening van mij, zou ik dan in april 2012 de €100,00 op mijn rekening gestort krijgen, het is nu 2 juli 2012 en nog niets
Dit is nu mijn 2e klacht over dit onderwerp, de 1e was in mei 2012, hun oplossing was om het bedrag in juni over te maken, maar wat ik al verwacht had: NIETS DUS!!!!!!!!!!

binnen 2 weken geld op de rekening en anders 4 maanden geen abbonnementsgeld betalen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht japio50

5 jaren geleden - Zoals eerdere z.g.n. oplossingen van cd, komen ze beloftes niet na, ze kunnen wel vermelden dat het opgelost is, maar in werkelijkheid is dit pertinent NIET waar

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 09 juli 2012 om 14:05 geantwoord

Geachte heer/mevrouw van der Ark,

Uw cashback is 29-06-2012 aan u uitgekeerd.

Jen
Webcare Team CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht japio50

5 jaren geleden - CanlDigitaal doet nu wel leuk dat de klacht is opgelost, maar de wekelijkheid is anders!!!! Tot op heden is er NOG steeds NIETS overgemaakt op mijn rekening

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door japio50