Klacht: Canaldigitaal komt met verschillende opzegtermijnen

op 26 maart 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Op 15-03-2013 belde ik naar Canaldigitaal om mijn abonnement op te zeggen. Dit kon en volgens de medewerkster van de klantenservice zou op 15-04-2013 mijn abonnement stopgezet worden.

Een aantal dagen later krijg ik een brief waarop staat dat mijn abonnement per 31-12-2013. Naar nu blijkt zou ik, na een wijziging van mijn abonnement per begin december 2012, opnieuw vastzitten aan een jaarcontract. De medewerkster die mij telefonisch te woord had gestaan op 15-03-2013 heeft daar echter tijdens het gesprek niet over gesproken.

De klantenservice geeft toe dat men tijdens het telefoongesprek de verkeerde datum genoemd heeft, maar weigert botweg een tegemoedkoming.

Einde van het abonnement per 15-04-2013, over een andere tegemoedkoming valt te praten.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 19 juni 2013 om 12:32 geantwoord

Beste,

Uw klacht is in behandeling genomen en opgelost. Uw abonnement is inmiddels beeïndigd.
Om die reden wijzigen wij de status van deze klacht naar 'opgelost'.

Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door bartkusters