Klacht: Canal digitaal verwerkt mijn opzegging niet goed en reageert nu niet meer…

op 04 februari 2014 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb per 30 sept opgezegd bij canal digitaal.
Deze opzegging is bij hun niet goed verwerkt.
Ik heb daarover diverse keren contact gezocht met canal digitaal, diverse mails en verschillende keren per telefoon (betaald nummer!). Telkens weer legt Canal digitaal actie punten bij mij neer. Ik heb o.a. een terug luister verzoek van het gesprek op 30 sept in moeten dienen. Dit is op 7 januari gebeurd.

Ik hoor nu niets meer… Op mijn mail wordt niet meer gereageerd, als ik vriendelijk vraag wanneer ik reactie kan verwachten krijg ik geen enkel bericht terug.

Ik heb opgebeld (weer betaald nummer 18 minuten!!). Ik krijg opnieuw weer een actiepunt van Canal digitaal: schrijf maar weer een brief.
Ik denk echter dat dat niet gaat helpen. Langzamerhand wordt het toch echt tijd dat Canal digitaal iets gaat doen.

Gewenste Oplossing:

Ik heb 1 betaling terug kunnen laten boeken.
Maar ik wil dat dit helemaal netjes afgehandeld wordt.

In de eerste plaats met gewoon reageren door canal digitaal.

In de tweede plaats met erkenning van de foutieve verwerking van mijn opzegging van 30 sep.

Verder zou het m.i. netjes zijn om mijn extra telefoonkosten te vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Canaldigitaal

Heeft op 18 februari 2014 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij zijn per email tot een goede oplossing gekomen. Tevens hebben wij de gemaakte belkosten van €4,82 vergoed.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 22 februari 2014 om 15:31 geantwoord

Canal Digitaal heeft per mail nogmaals om een terug luister verzoek van het telefoongesprek van de opzegging per 30-9-2013 gevraagd. Deze heb ik opnieuw verzonden. Binnen twee dagen was er erkenning van hun foutieve verwerking en toezegging dat ik het teveel betaalde bedrag binnen 6 weken terugkreeg. Ik vind deze periode erg lang. Ik heb Canal Digitaal nooit 6 weken op hun geld laten wachten! Voor de telefoonkosten en de vraag waarom het bedrijf niet meer reageerde op mijn mails, moest ik nogmaals mailen. Voor de telefoonkosten moest ik een overzicht van de gesprekken geven. Canal Digitaal had dat natuurlijk ook zelf kunnen doen, maar goed ik heb de toezegging dat ik de kosten vergoed krijg. Tot op heden heb ik nog geen geld van Canal Digitaal gezien. Ik ben benieuwd wanneer het uiteindelijk over wordt gemaakt. Mijn conclusie is dat zulk soort problemen heel, heel moeilijk via een rechtstreekse communicatie door middel van mail en telefoon met Canal Digitaal opgelost kunnen worden. Ik was maanden bezig om dit netjes opgelost te krijgen zonder resultaat. Via een klachtensite wordt er binnen 2 dagen een serieuze weg naar een oplossing ingeslagen. Nu nog wachten op mijn geld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht.nlovercanaldigitaal