Klacht: canal digitaal signaal en opzegging

op 27 maart 2013 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Wij hebben een aantal problemen gehad met canal digitaal.
Ten eerste met sneeuw en hoge regenval hadden wij geen ontvangst meer.
Ook het pakket veranderen is slecht geregeld, om een pakket erbij te nemen is geen probleem, het probleem is om het te veranderen dat je minder kanalen wilt, nou je kan het bijna wel vergeten om dat voor elkaar te krijgen.
Hierdoor ben ik overgegaan naar onze kabel aansluiting, kabel bedrijf heeft ook een stuk minder uitval dan de schotel.
Nu het grootste probleem was de opzegging.
Ik had het 5 maanden van te voeren al opgezegd.
Toen mijn 2 jaar contract was afgelopen liep het nog door.
Hierdoor meerdere naar canal digitaal gebeld en het zou direct geregeld worden.
Omdat het per maand gaat moest we tot eind van de maand wachten.
Na deze maand liep het weer een maand door, dit is zo gegaan voor 6 maanden.
Daarna het probleem met de ontvanger,
Hiervoor hadden ze een retour doos opgestuurd, hier hebben wij de ontvanger ingedaan en terug gestuurd.
En nu zeggen ze dat ze die nooit ontvangen hebben.
Nu kregen wij een bericht van een incassobureau om 157.50 te betalen vanwege deze ontvanger.
Echt te gek voor woorden.

Uiteindelijk waar het op neer komt, als je de opzegging opstuurt alles aangetekend verzenden!!!, als het niet aangetekend verzonden word nemen ze het niet aan of verliezen ze het, dit zelfde geld voor de ontvanger terug sturen.

Ik zal nooit meer terug gaan naar canal digitaal.
En ik kan anderen aanraden om eerst bij hun kabel maatschappij te kijken voordat ze aan canal digitaal beginnen

Terug betaling van de 157.50 die ik aan het incasso bureau moest betalen om verhoging tegen te gaan en minimaal 4 maanden abonnement retour.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 11 juni 2013 om 15:11 geantwoord

Beste,

Inmiddels is het dossier bij het incassobureau gesloten en zijn de nog openstaande bedrag voldaan.
U heeft momenteel geen lopende abonnementen meer.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze telefonische klantenservice 0900-9323 (15 ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van Canaldigitaal

7 jaren geleden - Beste, U geeft aan dat u nog geld van ons retour dient te ontvangen.Wij hebben u bij uw abonnement een bruikleensatellietontvanger doen toekomen. Na beeindiging verwachten wij deze dan ook weer retour. Aangezien wij deze niet hebben ontvangen en u geen aangetekend bewijs kunt leveren zijn wij helaas genoodzaakt geweest om een boete voor deze satellietontvanger in rekening te brengen, conform onze Algemene Voorwaarden.Uit bovenstaande blijkt dat u niet in aanmerking komt voor het crediteren en terugstorten van het boete bedrag.Met vriendelijke groet, Webcare Team CanalDigitaal

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht emiel.leusink

7 jaren geleden - Wij hebben het apparaat terug gestuurd in een door u geleverde doos. Jullie geven niet aan dat het aangetekend verstuurd moet worden Jullie hebben het apparaat gewoon binnen gekregen maar jullie willen gewoon weer zoveel mogelijk plukken.U kan wel begrijpen dat ik of mijn familie nooit meer een abonnement bij canal digitaal zal nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door emiel.leusink