Klacht: Canal Digitaal app

op 02 mei 2020 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Canal Digitaal biedt een app aan om televisie te kijken en dmv een opnamefunctie programma’s op te nemen en terug te kijken.

Nu blijkt volgens de klantenservice, dat u alle programma’s op kunt opnemen, maar niet alle opgenomen programma’s terug kan bekijken ivm met rechten. Dan lijkt het mij handig dat bij deze zenders geen opnamefuncties aanwezig zijn, om latere frustraties te voorkomen, wat bij mij nu wél het geval is. Ik heb dus gebruik gemaakt om een programma op te nemen van een bepaalde zender, maar kan volgens klantenservice ivm rechten niet terugkijken, terwijl het wel in het overzicht van opgenomen programma’s staat.

Als door rechten, een bepaald programma niet herbekeken mag worden door rechten, dan is het niet nodig om bij deze zender een opnamefunctie bij te voegen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

4 maanden geleden - Geachte heer Timmermans,Vervelend dat u een zender niet kan terugkijken. Ik verneem graag over welke zender het gaat. U kan dan op onderzoek voor u gaan. Ik dank u alvast voor de genomen moeite!Met vriendelijke groet,Paul Webcareteam Canal Digitaal

Reactie van de melder van de klacht Ron Timmermans

4 maanden geleden - In mijn geval gaat het om de vlaamse zenders één en canvas.

Bericht van Canaldigitaal

4 maanden geleden - Geachte heer Timmermans,Bedankt voor het antwoord terug! Ik heb zelf een opname ingepland en kijk of ik ook problemen krijg. Gaat het nog om een bepaalde serie? Dan kan ik daar rekening mee houden..Met vriendelijke groet,Paul Webcareteam Canal Digitaal

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 26 mei 2020 om 10:06 geantwoord

Geachte heer Timmermans,

Sinds 8 mei heb ik niets meer van u vernomen. Ik ga er daarom van uit dat de problemen zijn opgelost.
Mochten er toch nog problemen zijn dan vernemen wij dit graag. We zijn telefonisch bereikbaar via: 088-0038555 van 9-21 uur (behalve op zondag) of op de chat via: https:www.canaldigitaal.nlklantenservicecontactchatten .

Paul
Webcareteam Canal Digitaal

Heeft op 26 mei 2020 om 10:46 geantwoord

Zoals aangegeven, de opnames van Canvas en ÉÉN kan ik niet afspelen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Timmermans