Klacht: Camping niet boekbaar in zomervakantie

op 16 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Beste,
Afgelopen Donderdag geboden op een vakantie wbt een camping vakantie in een cocosweet, boekbaar op 3 verschillende campings in de Ardennen, in de zomervakantie. Dit was duidelijk aangegeven in de veiling.
Veiling gewonnen voor 155 euro. Mooi! Want wij hebben een taxibedrijf en willen een klant van ons dit schenken, zodat zij met haar gehandicapte dochter van 4 lekker een weekje op vakantie kan.
Afijn, netjes betaald en het boeken kon beginnen. Dat denk je! Alle 3 de campings waren volgeboekt héle zomervakantie lang. Eerst beschikbare plaats was 26 Augustus. Maar dan gaan de kinderen in het zuiden alweer naar school!!!!! Voel mijzelf echt besodemietert en misleid, en voel mijzelf vooral heel rot naar onze klant haar dochter toe, die nu echt super verdrietig is.
Vakantieveilingen doe er wat aan…dit is echt niet gaaf!
Groet fam de Wit uit Eindhoven.

Als vakantieveilingen toch in de periode van nu TOT de 26ste een oplossing/alternatief bied op 1 van de campings, en zorgt dat dit gezin gewoon een weekje ertussen uit kan.
Restitutie van het bedrag is ook prima, dan zoeken wij wel een alternatief voor deze mislukte veiling.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Wat vervelend dat u niet eerder dan 26 augustus kan reserveren voor deze veiling. Wij hebben uw verhaal goed doorgelezen en vinden dat wij ons best moeten doen om deze mevrouw in het zonnetje te zetten. Wij hebben de desbetreffende afdeling een bericht gestuurd, zodat hier naar gekeken kan worden. Zodra wij meer informatie hebben, dan hoort u dat direct van ons. Met vriendelijk groet, Heather

Reactie van de melder van de klacht B de Wit

5 maanden geleden - Uw reactie vind ik netjes, ik vind het alleen een beetje raar dat ik hier wel een reactie krijg, maar wanneer ik jullie mail dan niet. Maar als er openlijk wel een oplossing komt dan ben ik net zo blij. Bij voorbaat dank voor uw tijd.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

4 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Wij hebben u een email gestuurd, waarin wij hebben aangegeven dat het helaas niet mogelijk is om op een eerdere datum te reserveren. Wij willen het graag in orde maken voor u, maar de aanbieder heeft helaas geen beschikbaarheid in de weken voor 26 augustus. Om deze reden hebben wij u een ruilveiling aangeboden en hopen dat u hiermee alsnog een leuke veiling kan winnen voor uw klant. Met vriendelijke groet, Heather

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 18:13 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

Heather

Heeft op 24 juli 2017 om 21:51 geantwoord

Verschrikkelijk!! Oplichters zijn het. Wij (Taxibedrijf in Eindhoven) boeken voor een klant die geen reis kan betalen een welverdiend uitje bij Vakantieveiling, je kon er boeken tussen 5 juli en 26 augustus. We winnen de veiling, betalen en krijgen te horen dat er pas na 26 augustus geboekt kan worden. Dan moet het dochtertje van onze klant weer naar school, hier hebben we dus niets aan. Vervolgens boek ik ergens anders een andere reis en verwacht ik natuurlijk gewoon het geld terug van vakantieveilingen. Nee dus, ik mag binnen 5 dagen voor dat geld proberen een andere veiling te winnen. Ten eerste: nee ik wil daar niet boeken, want je krijgt simpelweg gewoon niet wat er staat dus je kan er niet van op aan, ten tweede: we hebben al ergens anders geboekt. Wij krijgen simpelweg te horen dat we naar ons geld kunnen fluiten, ze pakken gewoon geld af, wat voor een arm gezin bedoeld is. Vakantieveilingen is een schandalig bedrijf en we laten het hier niet bij zitten, ik ga ze helemaal door de slijk halen,veel mensen gaan dit verhaal horen. Volgende week begint mijn eigen vakantie, als het geld dan niet terug is, ga ik zo op het heel het internet door de slijk halen. Natuurlijk met niets anders dan de waarheid, ik hoef hier niets voor aan te dikken.

Alle klachten die gemeld zijn door B de Wit