Klacht: Camping en caravan voldeden niet aan waar mee geadverteerd werd

op 13 september 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Wij hebben in Duitsland(2 sept.2017) in Steinach op een camping gestaan in de “luxe wakiki” waar vacansolei mee adverteerde, mooie camping met prachtig uitzicht en een geweldig zwembad. Nou daar klopte helemaal niets van de caravan voldeed helemaal niet aan de omschrijving. Over de inventaris zoals borden glazen bestek en pannen maar niet te spreken. Er was niets luxe aan deze caravan alleen de airco. Ook over het uitzicht was niets te zien en het zwembad waarmee zij adverteerde is van de gemeente en niet van de camping. Je moest van de camping af om naar het zwembad te kunnen. De camping was vies en erg vol. In en op elkaar. Omgeving was ook niets te beleven, je moest verder rijden om iets te kunnen doen. Het was onze 1e ervaring met vacansolei en ook de laatste. Wij voelen ons zeer in d3 maling genomen. Wij hadden tot 15 september geboekt en waren blij dat wij zondag 10 september konden vertrekken. We waren het ook spuug zat. En meerdere met ons die wij ook eerder zagen vertrekken.

Als vacansolei ons compenseert om de misleidende reclame wat ze niet waar gemaakt hebben en wij daardoor niet de vakantie hebben gehad waar we zo naar uitkeken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rocabo