Klacht: camping Domaine de Beaulieu in de Vendee

op 18 juli 2012 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Dit bericht stuur ik namens mijn Zus en haar Familie; Fam. Stoutjesdijk-van Gelder.

Sinds dit weekend zitten ze op camping Domaine de Beaulieu in de Vendee. Helaas hebben ze het absoluut niet naar hun zin daar.

Dit komt door het volgende;

Ze hebben deze camping gekozen omdat ze 2 kinderen hebben die altijd ontzettend genieten van een animatieteam en op jullie site gaven jullie aan dat er hier een Camping kids club is!. Helaas blijkt in de praktijk dit dus niks voor te stellen. Er wordt hoogstens een half uurtje gedanst op een dag en dan alleen gericht op de Franse kindjes. Wanneer er gevraagd wordt naar het programma de komende dagen verwijzen ze naar de Website van Camping kids. Ook daar staat niks over een programma/activiteiten. De foto’s op jullie website doen geloven dat er een mooi podium is waar de gezellige activiteiten oa plaatsvinden; Geen podium te zien. Het zwembad oogt groots op jullie website maar blijkt in het echt veel kleiner te zijn (foto’s zijn genomen laag op de grond zodat het een vertekend beeld geeft). Het strand zou een kilometer verderop liggen. In de praktijk blijkt dit minstens 2.5 km te zijn en niet te doen om met je spulletjes en 2 kinderen naar toe te lopen.

Ik hoop dat jullie snel contact opnemen met haar en een oplossing kunnen bieden of duidelijkheid kunnen verschaffen;

Contact opnemen
Email adres om klacht te melden
Zo snel mogelijk een oplossing zodat ze nog kunnen genieten van een fijne vakantie.

Alle klachten die gemeld zijn door nikie1977