Klacht: camping abonnement tv

op 09 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb per telefoon in mei 2012 het camping abonnement opgezegt die ik toen had. Eigenlijk zou het abonnement vanzelf stoppen, maar tot nu toe krijg ik nog steeds brieven of ik betalen wil. Ik gebruik het niet meer, ik ben niet meer op de camping. Ik kan ook niets meer ontvangen omdat hij niet geactiveerd is. Waarom moet ik dan betalen voor iets dat ik niet kan ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Geen brieven meer ontvangen. Hetb abonnement moeten ze stopzetten m.i.v. mei 2012. sinsdien maak ik geen gebruik meer van canaal digitaal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 16 juli 2012 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uw abonnement is met terugwerkende kracht beeïndigd. We hebben u een privé bericht verzonden met meer informatie.

Met vriendelijke groet,
Jen
Webcare Team CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door kannie