Klacht: Camera systeem van Elro Cs95C DL werkt niet meer.

op 06 juli 2017 over Elro in de categorie Electronica Merken

april vorig jaar kochten wij het complete systeem met extra camera’s bij productknaller.nl. en is afkomstig van smartwares. Helaas is de apparaat 9ontvanger en recorder kapot, en zou de reparatie volgens smartwares 7 weken duren.
Productknallers is nu 3 dagen met ons bezig een passende oplossing te krijgen echter zonder resultaat.
Ik heb productknallers gevraagd een extra apparaat te kopen maar blijken deze niet meer leverbaar te zijn. zij hebben zelfs aangeboden dat ik er een kon bestellen en deze mocht gebruiken tijdens de reparatie periode, echter blijkt er nu volgens smartwares geen enkel systeem compitabel te zijn met onze camera’s.
Natuurlijk ben ik bereid het apparaat aan te bieden ter reparatie, maar het is toch ongehoord dat dit 7 weken (volgens smartwares) gaat duren. een beveiliging systeem koop je toch niet voor de lol. lijkt me toch logisch als dat zo lang duurt dat er een vervangend exemplaar te leen wordt aangeboden.
Ik ben hier zeer teleurgesteld in.
anderhalve maand nadat ik het heb aangeschaft bleken deze al uit de collectie te zijn genomen.
Ook Smartwares die eerst heel vriendelijk waren, maar aangaven dat ik mij moest melden bij Productknallers en mijn geld moest terug vragen. willen mij nu niet meteen helpen, terwijl ze iets aangeven het rechtstreeks met hun op te lossen.

Het betreft de CS95C DL CAM+pir CS95/DVR C960DVR/CS99PT CL95C

1) een vervangend systeem wat compatibel is met onze camera's voor de duur van reparatie
2) een compleet nieuw systeem compatibel met onze camera's
3) terugbetaling van het totaal bedrag.
het is pas 1 jaar en 3 maanden geleden dat ik de complete set heb aangekocht.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elro over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door handigeharry