Klacht: Camcard

K.Zeilstra op 09 september 2021 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Had afgesproken dat de nieuwe camcard naar het vakantie adres gestuurd zou worden,
Niet gebeurd. Heb de halve periode geen card gehad van Canal digitaal
Heb twee weken een kaart moeten huren 15 euro per week.
Heb kosten moeten maken omdat de kaart op het huisadres was aangekomen
Kosten 200 km x.025 plus een halve maand retour.
Afz: K.Zeilstra
Walta 22
9202 JN Drachten

De gemaakte kosten met mij verrekenen.
De klanten service verbeteren. Er wordt niet naar de klant geluisterd.
Wat afgesproken is nakomen niet van het kastje naar de muur en weer terug sturen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte K Zeilstra, Ik begrijp dat er meerder problemen waren waardoor u een tijdje geen gebruik kon maken van het abonnement en extra kosten heeft moeten maken. Excuses voor het ongemak. Echter is het zo dat u eigen apparatuur gebruikt die niet door ons wordt ondersteund en waarbij het dan de vraag is of onze ci-modules daarop goed zullen functioneren. Om u tegemoet te komen willen we uw laatste maand verlengen. Graag vernemen we van u of u akkoord gaat met deze geboden oplossing. Met vriendelijke groet, Joyce Webcareteam Canal Digitaal

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 17 september 2021 om 14:09 geantwoord

Geachte Heer Zeilstra,

Ik heb nog geen reactie mogen ontvangen.
Bij deze sluit ik de klacht af.
Mocht u nog vragen hebben hierover dan horen wij het graag.

Joyce
Webcareteam Canal Digitaal

K.Zeilstra

Heeft op 17 september 2021 om 18:21 geantwoord

Heb niks aan verlenging. De termijn loopt af en is een 3 maanden contract.
Zag een korting van een halve maand tegoed.
Ten tweede de card zou op het vakantie adres worden bezorgd is niet gebeurd.
Extra kosten moeten maken 200 km moeten rijden om de card van het huisadres op te halen wat niet had gehoeven als er eens naar de klant wordt geluisterd.

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte heer Zeilstra, Om u tegemoet te komen kunnen we de laatste maand voor u verlengen ook al is dit de laatste maand van uw 3 maanden Flex. Ik zie dat er een aanvraag gedaan is op 28-08 met het verzoek om het naar het vakantieadres te versturen. Dat is ook gebeurt. De eerder aangevraagde module, op 29-07 is inderdaad niet naar het vakantieadres gestuurd maar naar uw eigen adres. Er is ook niks over terug te vinden dat dit naar het vakantieadres gestuurd had moeten worden. Daar kunnen we dan ook geen compensatie voor aanbieden. Mocht u toch nog gebruik willen maken van de verlenging dan hoor ik het graag zodat ik dit in werking kan zetten. Met vriendelijke groet, Joyce Webcareteam Canal Digitaal

Bericht van Canaldigitaal

1 jaar geleden - Geachte heer Zeilstra, Om u tegemoet te komen kunnen we een uitzondering maken en een verlenging aanbieden, ook al is je Flex 3 abonnement bijna verlopen. Ik zie dat wij op 28-08 een nieuwe ci-module gestuurd hebben naar het vakantie adres. De module die wij op 27-07 verstuurd hebben is inderdaad naar het adres verstuurd wat bij ons in het systeem bekend was. Helaas kan ik hiervoor geen compensatie aanbieden. Met vriendelijke groet, Joyce Webcareteam Canal Digitaal

Alle klachten die gemeld zijn door K.Zeilstra