Klacht: Onterecht incasso kosten gevorderd

op 26 maart 2016 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

Ik had iets via afterpay gekocht dit ga ik ook nooit meer doen.
Nu is het zo dat call2collect mij flink bedreigd heeft via de mail.
Heb het 1 en ander eens uitgezocht het blijkt dat incasso kosten alleen schriftelijk toe gezegd mogen worden en niet per mail.
Om van het gezeik af te zijn heb ik het overgemaakt maar ik eis wel de incasso kosten terug zo niet dan ga ik me beklagen bij het bureau van incasso bureau´s en stap ik zelf naar een deurwaarder de kosten die daaruit voort vloeien komen voor de rekening van call2collect die dachten zeker met een domme ezel van doen te hebben.
Ik stel een termijn van 3 weken om die 80 euro terug te betalen zo niet dan gaat er een klacht naar de vereniging van incasso bureau´s.
En stel ik call2 collect in gebreke want volgens de wet mogen ze alleen incasso kosten toezeggen als dit schriftelijk is dit is echter nooit gebeurd.
Graag me 80 euro terug zo niet afspraak bij de rechter.

Zie hierboven als ik me 80 euro terug heb gestort gekregen.
Zo niet dan treedt het in het werking klacht neer leggen bij het bureau waar call2collect is aangesloten en een dag vaardiging dan zal ik zaak aan de rechter voor leggen.
Aan call2collect de keus.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

Bericht van Call2collect

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw,Zoals eerder vermeld bij de klacht die u op www.klachtenkompas.nl heeft geplaatst vernemen wij graag van u welke dossier nummer(s) dit betreft zodat wij samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken. Wij verzoeken u dus nogmaals om ons dit te laten toekomen, dit kunt u doen door een reactie hier te plaatsen, door direct met ons contact op te nemen met via email naar incasso@call2collect.nl o.v.v. uw dossiernummer of telefonisch op 020-3460741.Met vriendelijke groet,Call2Collect BV

Alle klachten die gemeld zijn door Janalovesskary