Klacht: Eerste aanmaning 202/0060/88289 inzake Novalnet AG Zahlungsinstitut (ZAG)

op 01 juli 2020 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

Ook ik heb een aanmaning gekregen van Call2collect betreffende Novalnet en ben blijkbaar niet de enige..

Amsterdam, 26/06/2020

Geachte heer, mevrouw,

Hierbij delen wij u mee dat onze cliënte Novalnet AG Zahlungsinstitut (ZAG) een nog openstaande vordering bij Call2Collect B.V. heeft ondergebracht om tot directe incasso over te gaan.

Wij verzoeken u het onderstaande totaalbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk 03-07-2020 over te maken naar bankrekening NL20ABNA0843655275 op naam van Accounts Receivable C2C o.v.v. dossiernummer 202/0060/88289.

Openstaand:
Omschrijving Datum Bedrag
Factuur 20.0032858.47 08/05/2020 EUR 25,00
Betaald EUR 0,00
Rente tot en met vandaag EUR 0,05
Buitengerechtelijke incassokosten EUR 40,00
Totaal te betalen EUR 65,05

Blijft uw betaling of reactie uit dan neemt u het risico dat een minnelijke afwikkeling niet meer mogelijk is.

Call2Collect B.V.

Telefoon: 020-346 0752
Email: [email protected]
Internet: www.call2collect.nl

Tevreden als dit stopt en geen aanmaningen meer krijg. Snap niet waar dit vandaan komt.
Wil deze zeker niet betalen.

Groet Herwin

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Call2collect in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Herwin73

5 dagen geleden - Wederom een aanmaning gehad:DWM Bijlagen 15:58 (3 uur geleden) aan mijDear Madam, dear Sir,we did not receive any reaction from your side to our last email, where we briefed about the unpaid amount. Herewith we inform you, that we will pass the case for collection to our partner in your country in five days, if you do not reply to this e-mail. He will be responsible for the further handling of this case.If you need any documents or further information regarding the open amount, please let us know.We are awaiting your reply.Postbank Stuttgart (BLZ 600 100 70), Konto 164 779 700Please mention the case number as reference.Kind regardsDWM International GmbH Industriestrasse 32 FL-9495 Triesen Telefon: 423 371 12 43www.dwm.li

Alle klachten die gemeld zijn door Herwin73