Klacht: eerste aanmaning 201004812156 inzake Novalnet AG Zahlungsinstitut (ZAG)

op 15 februari 2020 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

Geachte klacht.nl Medewerker .

Ook ik heb een aanmaning gehad via mail van Coll2collect BV.
dat ik nog een nog openstaande vordering van een overeenkomst met http:www.flirt.com heb ,
Bij de site flirt.com heb ik mijn al in oktober 2019 allang afgemeld CQ mijn account verwijderd .Want ook dit is zo’n site waar enkele maanden geleden RTL nieuws over berichte , namelijk je wordt aan het lijntje gehouden . Tevens klopt de naam , adres niet wat in het dossier staat .
( vormfout !!!) Ook heb ik mails gestuurd naar Coll2collect en naar support@flirt.nl
En de openstaande vordering is van 7 dec 2019.
Onderstaand de mail van Coll2collect.BV.

Amsterdam, 13022020
Geachte heer, mevrouw,
Hierbij delen wij u mee dat onze cliënte Novalnet AG Zahlungsinstitut (ZAG) een nog openstaande vordering van uw overeenkomst met http:www.flirt.com bij Call2Collect B.V. heeft ondergebracht om tot directe incasso over te gaan.
Wij verzoeken u het onderstaande totaalbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk 20-02-2020 over te maken naar bankrekening NL20ABNA0843655275 op naam van Accounts Receivable C2C o.v.v. dossiernummer 201004812156.
Openstaand:
12072019
EUR 35,70
Betaald

EUR 0,00
Rente tot en met vandaag

EUR 0,40
Buitengerechtelijke incassokosten

EUR 40,00
Totaal te betalen

EUR 76,10

Blijft uw betaling of reactie uit dan neemt u het risico dat een minnelijke afwikkeling niet meer mogelijk is.

Call2Collect B.V.
Telefoon:
020-346 0752
Email:
service@call2collect.nl
Internet:
www.call2collect.nl

Betaal uw openstaande vordering direct via iDeal.

Uw online dossier
Login: 27497
Wachtwoord: gpwbSRzk
Online dossier bekijken

Disclaimer Call2Collect B.V.
Dit email bericht bevat vertrouwelijke informatie. Het bericht is om die reden uitsluitend bestemd voor de daarin genoemde geadresseerde(n). Mocht dit Email bericht bij vergissing bij u terecht zijn gekomen, gelieve dan contact met ons op te nemen via telefoonnummer 020-346 0752. Wij verzoeken u deze Email, inclusief eventuele bijlagen, vervolgens direct te vernietigen en de inhoud niet te gebruiken enof onder derden te verspreiden.
The information contained in this Email is confidential. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed. In case you are not the intended recipient then please contact us through telephonenumber 31 20-346 0752. Next we request you to destroy this Email (including any attachments) and do not use andor spread the contained information among third parties.

Ik hoop dat dit op houdt en dat ik niet meer wordt benaderd
Want ik kan zelfs niet meer inloggen ook als ik probeer een nieuw wachtwoord aanvraag kan ik niet meer inloggen en voor mijn betekend dat mijn gegevens account op de site is verwijderd , Dus kan allang geen gebruik maken .
En als men toch nog mijn gegevens hebben dat die worden verwijderd.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Call2collect in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Wilfried1967