Klacht: Afpersing van Call2collect

op 14 juni 2018 over Call2collect in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg een factuur van
325,72 euro te betalen aan incasso voor Parship abonnement. Door een oplichterij via internet door Chinezen, heeft de bank mijn Visa kaart gebokkeerd. Ik lag in het hospitaal en Parship kan dus geen geld meer afhalen van mijn bankrekening. Ze blokkeerden de site en eisen nu al het geld van de resterende maanden. Ik heb er geen gebruik van gemaakt, daar het ook niet meer kon. Na mijn hopitalisatie zag ik plots een mail, de rest was in de spam geraakt denkt. Ik moet nu al dat geld betalen terwijl ik nooit iets ondertekend heb. Ik vroeg een minnelijke schikking maar ze willen er niets van horen. Ik lees nu dat Parship veel mensen dupeert en dat ze echt gemeen veel geld ontfutselen van veel mensen, las dit op deze site.

Ik wil een minnelijke schikking, de gebokkeerde maanden hoef en wens ik ook niet te betalen.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Call2collect over deze klacht.

Bericht van Call2collect

2 dagen geleden - Goedemorgen, Dank voor uw email. Erg vervelend om te lezen dat u slachtoffer bent geworden van creditcardfraude. Dit staat echter los van het feit dat u online bij Parship een abonnement bent aangegaan. Indien u tot een oplossing wilt komen kunt u contact met ons opnemen via incasso@call2collect.nl of 0203460741. Hoogachtend, Call2collect BV

Alle klachten die gemeld zijn door Jadijadi