Mijn Klacht:
Sinds 30 november is onze Caiway internetverbindingen afgesloten.
Bij navraag zou dit zijn omdat wij volgens de Caiway administratie een betaal achterstand zouden hebben.
De (overigens vriendelijke) klantenservice medewerkster vertelde mij dat het over de maanden maart en augustus tm oktober zou gaan.
Ondanks dat wij Caiway via automatische incasso betalen, schrokken wij van deze melding.
Wij hebben hierop de rekeningen er bij gepakt en zagen – zoals wij al wisten – dat alles volledig was betaald, maar Caiway in oktober was gestopt met automatisch incasseren.
De telefoniste vertelde mij dat wij in de door haar opgegeven maanden telkens zouden hebben gestoneerd en de rekeningen daardoor onbetaald bleven. Hierover zouden er via mail en post herinneringen en een eindafrekening zijn verstuurd. Niets van dit is echter waar.
De telefoniste zei mij hierop helaas – ondanks dat zij ook deze gang van zaken vreemd vond – niks meer voor ons te kunnen betekenen, dit omdat ons dossier uit handen was gegeven aan een deurwaarder.
Uit contact met de deurwaarder en het overleggen van betaalbewijzen blijkt echter dat Caiway in gebreken is en hun administratie niet volledig op orde is. Dit blijkt ook uit wat Caiway de deurwaarder zegt dat open staat en niet met de werkelijkheid overeen komt. De deurwaarder melde ons namelijk dat zoals ik vermeld had, alle betalingen tm september waren verricht en in oktober waren gestopt. Deze zijn – na een overzicht van de deurwaarder te hebben ontvangen – per omgaande betaald.
Hierop vervolgens weer – op verzoek van de deurwaarder – met Caiway opgenomen.
Caiway vertelde mij dat wij een nieuw abonnement moesten nemen en deze, ondanks dat er geen monteur hoeft langs te komen, pas binnen 2 weken weer actief is!
Dit zelfs ondanks een monteur mij zelf verteld dat de lijn al gepinked is ( signaal aanwezig) en er slechts een switch zou moeten worden omgezet omdat alle apparatuur er al is en er geen rekeningen meer open staan en Caiway al in gebreke was!!
Gewenste Oplossing:
Ik eis per omgaande internetverbinding en een compensatie voor de tijd dat wij geen gebruik hebben kunnen maken van onze diensten.
