Klacht: Cadeaubon tijdelijk ongeldig verklaard ?

op 12 september 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Klacht is uiteindelijk min of meer opgelost, dus beschouw het als een waarschuwing voor anderen:
Mijn ouders wilden vd Valk cadeaubonnen verzilveren na een goed verzorgd diner in de vestiging Hoogkerk. Daar kregen ze te horen dat het niet kon, omdat deze alleen geldig waren in vd Valk Exclusief restaurants. Met als toelichting werd verteld dat door ruzie binnen de familie vd Valk, de restaurants als het ware in tweeen waren gesplitst; Exclusief en niet-Exclusief. Overrompeld door dit verhaal, ben ik navraag gaan doen en toen werd verteld dat dit nooit had mogen gebeuren en uiteindelijk werd ik overladen door veel excuses van vd Valk Hoogkerk. Ik kon alsnog mijn cadeaubonnen voor me ouders omwisselen.
Het hele gebeuren blijft echter een nare nasmaak houden en ik kan me niet onttrekken aan de indruk dat het hier niet om een incident gaat. Een aannemelijke verklaring voor het gedrag van het personeel werd niet gegeven (‘we zijn net nieuw en we weten niks..’), en dus lijkt het een ordinaire truc om klanten nog een keer terug te laten keren in een andere vestiging vd Valk of, nog beter, de cadeaubonnen gewoon maar te laten weggooien. Zolang vd Valk niet met een betere uitleg komt, werken ze deze speculaties alleen maar in de hand.

vd Valk moet stoppen met dit soort praktijken en cadeaubon weiger acties (vooral bij bejaarden). Het zo mooi zijn als ze alsnog met een aannemelijke verklaring komen voor die domper aan het eind van een verder geslaagde avond-diner.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen Wiersma