Klacht: Cadeau

op 20 juni 2017 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geprobeerd en voor het abonnement mijn e-mail adres te wijzigen naar tonmyr@kpnplanet.nl hetgeen gelukt is en probeerde in te loggen voor het cadeau. Maar het systeem gaf als e-mail adres tonmy@hetnet.nl hetgeen ik al lang niet meer heb . Ook heb ik mijn password aangepast; ik kreeg hierover zelfs een bevestiging. Daarna ging ik voor het foto cadeau en dan vroeg het systeem weer om mijn pasword te veranderen. Hier word ik niet vrolijk van.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik met mijn huidige e-mail adres met mijn huidihe password kan gebruiken en de foto kan ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tonmyr@kpnplanet.nl