Klacht: Bus staat op een andere plek

op 12 september 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 september 2017 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ebbink,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Bij dezen willen wij u bevestigen dat wij het adres voor u hebben gewijzigd per 14 september 2017.

Wij vertrouwen erop dat de bezorging ook op het nieuwe adres naar behoren zal verlopen.

Indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groet,

SA- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door J.ebbink@kpnplanet.nl