Klacht: bus is niet afgekomen

op 02 mei 2016 over neckermann.com in de categorie Online Warenhuizen

wij moesten maar tot heverlee rijden en daar gingen wij opgehaald worden door een autobus van neckerman om ons door te voeren naar de luchthaven van luik . wij moesten daar 4 1/2u voordien zijn . ons vliegtuig steeg om 14.45u op . wij waren daar om 10u . er stonden massa mensen te wachten. wij hebben tot 11u gewacht en er kwam geen bus af . ik heb 20 minuten aan de lijn gehangen zonder iemand te woord te krijgen . andere mensen probeerden ook steed s iemand te bereiken en het lukte ook niet . wij hebben dan gevraagd aan de mensen die ons voerden om ons door te rijden tot luik . gelukkig hebben dezer mensen blijven wachten . wij hebben wel een meerkost van 60 euro moeten betalen en anderen hebben een taxi moeten bellen wilden we nog op tijd in luik zijn. we hoorden enorm veel klachetn ook in ons hotel van mensen die exursies meegeboekt en betaald hadden en die ook niet opgehaald werden. ik wens wel geen reischeques ter waarde van die meer kost maar toch wel het minste mijn 60 euro cash terug

60 euro ( mijn meerkost van mijn vervoer naar luik) cash terug zeker geen reischeque

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over neckermann.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over neckermann.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melissadre