Klacht: Buren overlast

op 17 september 2016 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Veel bewoners van de havendijk rondom nr. 146 hebben enige tijd geleden gebeld met een klacht over de buurjongen die bij zijn moeder verblijft en er een grote rotzooi van maakt. buren hebben een brief gestuurd naar jullie en we hebben na een lange tijd van jullie vernomen dat jullie op bezoek zouden gaan bij de familie in kwestie. de politie en blauwe brigade zijn ook op de hoogte maar de situatie is nog niet verandert. door deze jongen komen er hele rare figuren daar aan de havendijk die dealen en fietsenhandel (gestolen en verkopen) .
wij wachten maar rustig af en de havendijk wordt steeds onrustiger. waarom ik nu mijn mailje stuur is omdat mijn zoon van 144 a zijn auto 15september in de nacht is gestolen. misschien heeft het er niets mee te maken maar er komen hele nare figuren en misschien heeft het er wel mee te maken, het moet gewoon weer rustig wonen worden daar. buurjongen werkt niet en loopt de hele dag te ijsberen langs het raam van mijn zoon (benedenhuisje) daar wordt je helemaal gek van. hoop dat dit berichtje op de juiste plek terecht komt.

als er iets aan wordt gedaan !!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.van Gogh