Klacht: Zinloze onzin

kellysgirl op 28 februari 2022 over Bureau Jeugdzorg in de categorie Overheid

Het heeft geen enkel nut om via mevr s. Wulfse een klacht in te dienen over de jeugdinstanties die kinderen onterecht via een razzia ontvoeren en verhandelen. Belofte na belofte om dan mee te gaan in de leugens en bedrog, smaad en laster van de instanties naar ouders toe!

Niet aan beginnen, meteen advocaat en media inschakelen, ze nemen mensen in de zeik!
Zijn erg bang voor acties richting media en proberen mensen daarvan af te houden….helaas, het gaat de media in!

Doek de hele toko op en zet daar onterecht gedupeerde ouders neer als werknemer, dan komt het pas weer goed , deze mensen die er nu zitten zijn clowns, volledig in outfit ook waarschijnlijk. Rode neus en flapschoenen, allen de trucjes werken nog niet zo goed.
Mevr w ....begin er niet aan, ze neemt je in de maling, net als advocaten en rechters waar WIJ aan de opleiding hebben meebetaald !!! Dit geldt ook voor VT, vitree, pluryun , uw eigen kind, gemeente, overheid , omgeving etc . Te bedenken dat ik WEET EN KAN BEWIJZEN dat er kinderen van medewerkers van VT eigen opa en ouders mishandeld en het is nog geen 11 jaar oud! Schreeuwende kinderen op achtergrond van medewerker pluryun tijdens telefonisch overleg.....maar dat is alkemy niet zo erg....
Medewerker van VT mishandeld zijn eigen vader!!! Feit!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kellysgirl