Klacht: Schadelijk voor mijn kinderen

Wendy Dekkers op 02 april 2023 over Bureau Jeugdzorg in de categorie Overheid

Afgelopen woensdag kreeg ik keuze van mijn gezinsvoogd Loes Verhoeven (den Bosch)
Of ik moest per direct met mijn kinderen bij mijn partner weg of beide kinderen werden uit huis geplaatst.
Mijn kinderen en ik woonde bij mijn partner en nadat ik goed vertrouwen verteld had dat door de stress vh Afgelopen jaar mijn partner en ik af en toe een discussie hadden( de kinderenhebbenhier nooit niks van mee gekregen), maakte Loes Verhoeven er huiselijk geweld van. Dat is ten eerste al schandalig.

Dan komt het ergste, mijn kinderen hebben hun vader in 2018 verloren door zelfmoord, ineens werd hun vader uit hun leven getrokken.
Ook nu hebben ze geen afscheid kunnen en mogen nemen van mijn partner sinds afgelopen woensdag ex.
Daarbij werden ze afgelopen woensdag door 2 hulpverleners onverwacht van school gehaald( ook bij de dood van hun vader werden ze door anderen opgehaald) dus beiden kinderen waren in shock en dachten dat ik(hun moeder ) dood was……

We moesten meteen onze spullen uit mijn partner s huis halen en werden geacht het contact te verbreken en meteen in ons huis te gaan wonen, waar we geen bedden meer hadden staan .

Hals over kop spullen moeten kopen terwijl ik weinig te besteden heb.

Na woensdag geen contact meer kunnen krijgen met onze gezinsvoogd Loes Verhoeven.

Echt heel erg allemaal.

Loes Verhoeven onze gezinsvoogd moet excuses aan gaan bieden. De gemaakte kosten vergoed worden en ots met spoed eraf gehaald worden( we hebben ook nog andere hulpverlening)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Dekkers