Klacht: Mijn leven kapot gemaakt

Mariawilvrede op 26 april 2023 over Bureau Jeugdzorg in de categorie Overheid

Als 10 jarige uit huis geplaatst. En overal naar geplaatst en zelfs vanaf 12 tot 18 in jeugdgevangenis gezeten onder een ots. Tussen moordenaars en agressieve jeugd terwijl ik uit huis werd geplaatst omdat me ouders me mishandelde verwaarloosd en me broer ne verkrachte waarom word ik dan als beschadigd kind daar gezet bijna dood gegaan daar en nooit naar me omgekeken de voogden ik heb nooit iets geprobeerd om iets tegen jeugdzorg te doen of te klagen. Dit is de eerste keer. Want het heeft geen nut. Word niet serieus genomen en helpen bestaat niet meer tegenwoordig. Alleen maar ikke ikke ikke

Gratis psychische hulp en een schadevergoeding. Want door jeugdzorg heb ik schulden en niet me kunnen ontwikkelen zodat ik wist wat en hoe ik dingen moest doen in het leven. Ze hebben me leven kapot gemaakt en niemand intreseert het. Heb ondertussen 2 dochters en besef wat verschikkelijk het was mijn jeugd. Ik wil afsluiting wil psychische hulp zonder daarvoor zoveel geld te moeten betalen. Vergoeding omdat ik dat niet meer als normaal vind na alle ellende verdriet eenzaamheid en haat.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariawilvrede