Klacht: bullguard verlenging

op 25 mei 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Op 10 april 2016 heb ik via internet een aankoop gedaan van de virusscanner Bullguard. Door een storing kon ik de betaling niet voldoen en moest ik het voor de 14 dagen betalen zodat de verlening gereed gemaakt kon worden.
Nu heb ik op de site uitgezocht waar ik het naartoe moest storten aangezien dit niet op het factuur stond.
ik heb dit dus op 21 april 2016 netjes voldaan bij global collect bv.
Nu heb ik meerdere keren email verkeer gehad met bullguard maar deze blijven zeggen dat ik nog niet betaald heb

als ik eindelijk een bevestiging krijg en mijn abonnement verlengt gaat worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 26 mei 2016 om 12:28 geantwoord

26-Mei-2016 De heer Van der Klooster per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door rr2