Klacht: Buitenterras Intratuin Leeuwarden

op 01 juni 2016 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Intratuin Leeuwarden heeft een mooie mogelijkheid om buiten te zitten op het terras aan het water. Veel (oudere) mensen vinden dit een heel mooi plekje. Het is echter schering en inslag dat je als klant zelf je tafeltje en stoelen buiten moet zetten. Vanmorgen was dit wederom het geval, dus zelf maar de tafel en stoeltjes gepakt. Dit werd door het personeel gezien, maar ze ondernamen verder geen actie. Vervolgens komen er oudere mensen die dan ook zelf maar hun tafeltje en stoeltje moeten pakken. Daarop ben ik naar het personeel gelopen en heb hier een opmerking over gemaakt. “Ja ja meneer we komen er aan (zucht)”. Toen werden de resterende stoelen/tafeltjes wel buitengezet. Als je een restaurant met buiten terras hebt, moet je er gewoon voor zorgen dat als de winkel open gaat, het terras klaar is voor je klanten. Het is diep triest dat je als klant zelf met tafels en stoelen moet lopen slepen. Wij hebben hier in het verleden al vaker over “geklaagd” maar ze vinden tevreden klanten bij Intratuin Leeuwarden blijkbaar totaal niet belangrijk. De klantvriendelijkheid bij dit tuincentrum is ver te zoeken en erg welkom voel je je op deze manier niet.

Tevreden als Intratuin Leeuwarden de moeite neemt om het terras klaar te hebben voordat de klanten komen. Met dit terras is dit hooguit 10 minuten werk. Laat zien dat je klanten welkom zijn en laat ze niet zelf met de stoelen en tafels tillen. Een tip: Loop eens een week stage bij Intratuin Duiven, dat krijg je een schoon voorbeeld van hoe je met klanten om moet gaan. Klantvriendelijkheid is daar op en top !

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intratuin

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intratuin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J. Holtkamp