Klacht: Buitentafel kan niet tegen weersinvloeden

op 20 juni 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ja jullie lezen het goed, een buitentafel die niet tegen weersinvloeden kan. De Le Sud type Abruzzo Sevilla (een tuinset van 849,00 euro) kan niet tegen weersinvloeden en volgens Blokker moet deze in een droge goed geventileerde ruimte opgeborgen worden. Dit staat ergens in de beschrijving… geen idee waar dit was maar als ik dit had gelezen op de website destijds had ik deze set al niet eens aangekocht. Een buitentafel die je binnen moet zetten, wie bedenkt het? Nu is de set dus beschadigd gedurende de winter terwijl de gehele set netjes onder een zeil stond. En hoe komt dit vooral? Omdat namelijk de firma Blokker een kwalitatief slecht product heeft geleverd zonder dit goed kenbaar te maken. Want wat kan je nu goed zien, de planken die als tafelblad dienen bestaan uit stukjes resthout die aan elkaar geplakt zijn. En door de vocht laten die nu bij de naden los en gaan bol staan. Dus absolute kwaliteit en mooi hardhout zoals op de website vermeld stond konden ze beter achterwege laten. Overigens kwam ik hierdoor er ook achter dat de planken maar voor de helft zo dik zijn als dat lijkt. Ze hebben aan de buitenzijde van de tafel de planken dikker laten lijken door er aan de buitenzijde een stuk onder te plakken. Alleen de twee buitenste planken zijn normale dikte. Klantenservice heeft eerst niet willen reageren en nu na een maand zeggen ze dat het een gebruikersfout is. In de productomschrijving staat dat de tafel binnen in droge goed geventileerde ruimte bewaard moet worden gedurende de winter. Ik weet niet welke beschrijving maar dit is dus het antwoord van Blokker en ik moet het maar uitzoeken…

Best servicemedewerker(s) van Blokker, op deze manier van doen hoop ik bijna dat Blokker eerdaags failliet gaat en dat jullie bij het UWV mogen aankloppen. Want blijkbaar hebben jullie zelf al de moed opgegeven.

Vergoeding voor een nieuw tafelblad.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FalcoV