Klacht: BTW VAT bedrag op de rekening ondanks dat de artikelen inclusief BTW zijn

op 02 oktober 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb via de website twee artikelen besteld en daar horen 4,99 bezorgkosten bij. Nu zie ik de bevestiging die ik via de mail van u ontvang en ondanks dat de twee artikelen inclusief BTW zijn staat er ook nog een bedrag bij voor VAT BTW. Dat heb ik niet eerder gezien en begrijp ik niet. Dat betaal je in de winkel ook niet. Dan kan ik het net zo goed in de winkel gaan kopen als ik in de buurt ben. Wil ik daar over bellen, dan hang ik bij twee pogingen resp. 1 x 10 min. en 1 x 20 minuten aan de lijn. Ongelofelijk, dat kan toch niet, dan heb je toch te weinig mensen om de lijnen te bezetten. Nu heb ik maar gefrustreerd opgehangen en moet ik morgen het WEER proberen. Die zgn. rustige tijden om te bellen kloppen ook meestal niet. Zeer slechte service, want dit heb ik nu al diverse keren ondervonden.

Zo snel mogelijk uitleg over mijn vraag.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van middelkoop