Klacht: btw factuur, toezegging 9 maart 2021

op 17 april 2021 over Gsm Repair XL in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Factuur 2335 van 27-01-2021 ontvangen zonder btw
Op 9 maart begrijpt Gsm repair xl mijn vraag en gaat in de week van 9 maart 2021 de btw factuur via mail versturen
Meerdere keren herinnering.
Geen antwoord.

Mail ontvangen met btw-factuur 2335 van 27 januari 2021

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gsm Repair XL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gsm Repair XL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gsm Repair XL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gsm Repair XL

Heeft op 26 mei 2021 om 14:06 geantwoord

geachte heer/mevrouw,

het bedrag is terugbetaald graag aanpassen of verwijderen aub, tevens communiceren wij 24uur met klanten houden wij hen netjes op de hoogte met de laatste Update en nieuws, helaas zijn sommige mensen niet eerlijk over de afhandeling van klachten en reviews. helaas is dit wel jammer dat klacht.nl hier niets doet, zij kunnen ieder geval de klachten verwijderen!.

met vriendelijke groet,
GSMREPAIRXL

Heeft op 26 mei 2021 om 15:22 geantwoord

a) is niet terugbetaald - hoeft ook niet
b) kijk naar uw mails - wij hebben nog steeds géén juiste factuur met bedrag aan btw (dat is voor ons voorbelasting; aftrekbaar dus)
c) 24 uur communicatie; soms wel antwoord zo iets van over enkele dagen krijgt u antwoord op gestelde vraag. 6x antwoord volgt; nooit juist gericht antwoord ontvangen.
d) de klacht is dus nog NIET opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door VaRo