Klacht: BTW bon parkeerkaart

op 26 februari 2018 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

gebruikmakend van uw aanbod een uitrijkaart aan de kassa te kopen het volgende.(on your feet 25-2-18Beatrixtheather).
Ik zag dat ik geen bon kreeg en vroeg daar dus om. Kreeg ik en handgeschreven kwitantie.
aardig maar nog steeds niet Ok want ik wilde iets met de btw erop vermeld. Ondernemers verrekenen de btw met de fiscus. Het is toch normaal dat als je wat koopt je een bon krijgt ?
Veel meer mensen zullen met dit probleempje zitten maar omdat het om een klein bedrag gaat denkt men: laat maar zitten. Toch vind ik uw handelen onjuist want bij alles wat je verkoopt moet je een bon geven en als iemand er om vraagt zelfs met BTW vermelding. Kunt u mij alsnog een btw bon sturen?

ontvangst BTW bon en dat standaard procedure laten zijn voor een ieder die wat aanschaft bij jullie

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klmb