Klacht: Brutale Bedelaar

op 16 september 2017 over Qpark in de categorie Parkeren

Bij de Qpark in den haag bij het Rabbijn Maarssen plein staat regelmatig een bedelaar die nogal brutaal is. Er staan verschillende bedelaars, maar deze ene gaat wel heel erg ver. Enige tijd geleden liep ik naar binnen en begon hij al te bedelen, zoals vele anderen besloot ik hem te negeren. Vervolgens komt er een ander binnen die wel reageert, waarop de bedelaar snauwt:’Kijk, iemand die wel reageert’. Ik wordt vervolgens nog uitgemaakt voor Wilders en dat ik doof zou zijn. Hier werd ik nogal pissig van, maar ik besloot me wel als een volwassene (nuttige bijdrager van de samenleving) te gedragen en het wederom te negeren. Vandaag gebeurde het weer, ik loop naar binnen, meneer gaat vrijwel recht voor de automaat staan waar je je kaartje in doet zodat de deuren openen. Je kan er dus niet omheen. Ik kom met mijn partner uit een leuke film, we hebben een leuke avond, totdat meneer de bedelaar weer besluit om ons lastig te vallen. Ik reageer dit keer wel en zeg dat ik geen contant geld heb. Vervolgens krijg ik weer een sneer/rot opmerking. Ik ben het zat. Ik sta op het punt om terug te komen om deze meneer te confronteren, uiteraard met de nodige politie. Ik laat me niet intimideren door een bedelaar die te lui is om een fatsoenlijk leven te gaan leiden. Deze man moet hier weg en nooit meer terug komen. Ik en mijn partner twijfelen steeds vaker om uberhaupt nog daar te parkeren. We zijn vast niet de enigen. Deze meneer valt gewoon jullie klanten lastig, het zal me niets verbazen als de afgelopen weken/maanden de omzet ook verlaagd is. Bij dezen heb je een mogelijke verklaring.

Ik zou het fijn vinden als iemand van Qpark danwel van de Politie deze meneer (en liever de andere bedelaars ook) weg sturen. Voor zover ik weet is het niet toegestaan om te bedelen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qpark

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qpark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door NFStaal