Klacht: Bruna raamsdonksveer

op 21 december 2017 over Bruna in de categorie Boekhandel

Al meerder keren bij de Bruna geweest voor dergelijke spullen, netjes betaald en na het afrekenen stelde ik de volgende vraag. Ik zelf ben crohn patiënt en het kan daarom zomaar zo zijn dat ik mij spontaan niet goed voel en naar een wc moet, hier zit dan haast bij omdat het bij mijn ziekte zo is dat de klachten niet weg gaan maar toenemen en ik de klachten niet binnen kan houden zoals overgeven. Dit uitgelegd aan de kassière maar hierbij kreeg ik alleen een erg arrogante blik….dit is al vaker zo geweest. Vervolgens ben ik met spoed mijn auto in gemoeten om vervolgens een dorp verder thuis naar het toilet te kunnen…. schandalig

Als er gehoor gegeven zou worden aan iemand zijn vraag en klachten en dat hier rekening mee gehouden kan worden...geen arrogante blikken omdat ik een ziekte heb waar ook ik niet om gevraagd heb.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bruna

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bruna nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DemiKuijpers