Klacht: Bruine m&m’s missen?!!

op 23 september 2014 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Geachte heer/mevrouw,

In eerste instantie wist ik niet goed of ik er iets mee moest doen omdat het niet echt een ‘big deal’ is. Ik heb wat op internet rondgezocht en ik ben erachter gekomen dat anderen ook wel eens klachten hebben opgestuurd over nog kleinere dingen. Vandaar dat ik toch ook graag mijn teleurstelling wil laten horen.

Ik heb dit weekend een M&M-taart gemaakt, waarbij de M&M’s in rijtjes in de eigen kleuren bij elkaar moesten. Zo kreeg je dus rode rijtjes, blauwe, rode en bruine rijtjes. Tot onze verbazing hadden we maar 7 bruine M&M’s in de verpakking zitten waardoor we dit anders moesten aanpakken! (Geen ramp, maar toch wel erg jammer!) Daarbij zijn de bruine M&M’s ook wel de lekkerste dus een nog grotere tegenvaller šŸ™

In de bijlage alle M&M’s uit de zak en de matige aanwezigheid van de bruine..

Voor als jullie het nodig hebben, dit is de barcode: 5000159472029.

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen voor mijn volgende M&M taart

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mars

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mars over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mars nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 30 november 2016 om 13:24 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jiss