Klacht: Broodje slecht belegd

op 28 juni 2016 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Heb nu al twee maal een broodje gekocht bij jullie waar minimaal beleg op zat. Het ging tweemaal om een broodje met eiersalade….
Ik kom best vaak bij La Place voor de warme chocomelk die heerlijk is.
Helaas vallen de broodjes ons tegen. Vandaar deze melding,ik hoop dat er beter op gelet kan worden. Je betaalt toch een hoop geld voor een broodje.

De broodjes bij la Place gewoon goed beleggen dan zijn ze heerlijk.
Er mag ook naar mijn idee een keer broodje gezond in. Lekker met ham en kaas of kip en kaas mayonaise en wat sla gaarne eitje erop
Het gulle broodje is ook een topper; Pekelvlees,ham,en lever!! rode ui erop een gekookt eitje en beetje piccalilly en mayonaise

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van La Place

1 jaar geleden - Beste Nancy, bedankt voor je bericht en tips. We vinden het vervelend dat je een tegenvallende ervaring bij La Place hebt gehad en waarderen je feedback. Zou je misschien aan kunnen geven bij welke vestiging dit heeft plaatsgevonden? Alvast bedankt daarvoor. Ook hebben we je een kleine attentie toegestuurd ter compensatie van het ongemak. We hopen je snel weer eens te mogen verwelkomen bij een van onze vestigingen! Groeten van Donna - Gastenservice La Place

Alle klachten die gemeld zijn door nancy Huisman-Wesseling