Klacht: Brood niet meer in het assortiment

op 07 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Elke week doen mijn ouders boodschappen bij de jumbo in Bergschenhoek. Zij halen elke week brood hier en hebben die van te voren besteld. Namelijk het brood \’Boeren Waldkorn\’.
Ongeveer 3 weken geleden kregen wij in plaats van boeren Waldkorn, Waldkorn volkoren. Ik merkte direct verschil en vind het absoluut niet lekker. Zij hebben ons hier pas van op de hoogte gesteld toen mijn ouders hiernaar vroegen. Ze zeiden dat het niet meer in het assortiment is.
Ik vind het erg jammer dat het brood er niet meer is omdat ik het heerlijk brood vind.

Ik hoop dat ik met het indienen van deze klacht weer in het assortiment kan krijgen..

Alles wat mijn ouders kopen bij de jumbo is altijd heel goed. De spullen zijn (bijna) altijd op voorraad en het personeel is vriendelijk. Ik ben erg moeilijk met brood en vind niet snel iets lekker. Precies het brood wat nu niet meer in het assortiment is, is juist het brood wat ik zo lekker vind.
Ik zou dus graag willen dat het brood weer terug komt in het assortiment!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nomikoetsier