Klacht: Bromnes bed ontbreekt onderdeel

op 02 mei 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Gisteren een busje geleend van een kennis om voor mijn zoon een Ikea Brimnes bed te gaan kopen. Wij komen bij het monteren zojuist tot de ontdekking dat het uitschuifbare metalen middenbaar ontbreekt. Tja, daar zit je dan. Als je een bed koopt verwacht je wel dat alle onderdelen erbij zitten. Ik koop immers een BED, je mag verwachtend dat dat compleet is. Is dat niet compleet dan dient dat in de showroom duidelijk aangegeven te staan. Is dat niet compleet dan dient dat bij het afhaal depot goed kenbaar te worden gemaakt. Geen van dit allen is gebeurd. Ik heb eerder bedden gekocht bij Ikea en daar zat de metalen middenbaar altijd bij. Als je iets koopt bij Ikea, hebt je recht op een goed product. Dat is een compleet product. En nu? Weer een auto lenen en 20 km rijden naar Ikea? Als het Brimnes bed compleet is zoals getoond in de Ikea showroom, dan is het dát bed wat ik verwacht thuis te monteren. Je koopt iets wat in de showroom staat, daar betaalde ik voor. Op geen enkele manier is anders kenbaar gemaakt dat je andere onderdelen bij moet komen omdat het bed niet compleet is.

Als het Brimnes bed compleet is zoals getoond in de Ikea showroom, dát bed kocht ik namelijk incl Lönset lattenbodems, dan ben ik tevreden. Kortom, lever dat onderdeel na, dat mag enkel dagen duren, geen probleem. Of, bied dat onderdeel gratis aan en dan stap ik wel weer in de auto incl benzine kosten en kom ik het zelf wel ophalen. Zeer slordig van Ikea.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rljvanderpoel