Klacht: Bril met ingebouwde camera.

op 20 december 2012 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Op 14-11-2012 bestelde ik een bril met ingebouwde camera. De levertermijn zou 2 weken na de 19-11-2012 zijn maar het werden 4 weken. Oke eindelijk pakket ontvangen maar bleek dat niets werkte onmiddellijk contact opgenomen met groupon. Na dat ik mijn uitleg had gedaan kreeg ik het antwoord dat ik binnen de 3 dagen een mail zou ontvangen met de stappen hoe dit op te lossen. Week later nog steeds niets ontvangen dus opnieuw contact opgenomen met groupon. Deze keer kreeg ik als antwoord dat ze zelf niets konden doen maar dat ik contact moest opnemen met hun partner en ik zou hierover een mail ontvangen (diezelfde dag nog) met de gegevens. Dag later nog steeds geen mail dus opnieuw contact opgenomen met groupon. Deze keer kreeg ik weer hetzelfde antwoord als de eerste keer maar na aandringen toch een nummer gekregen want ineens mochten ze geen gegevens meer doorgeven. Contact opgenomen met de partner maar zoals te verwachten niemand vast te krijgen. Conclusie van het verhaal service van groupon trekt op niks ze laten u zelf opdraaien voor de kosten en je kan het zelf allemaal gaan oplossen.

Geld terug of nieuw product ( wat wel werkt) binnen een normale termijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Bachius