Klacht: Brievenbuspakketje half in brievenbus geduwd en te weinig post bezorging

op 20 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had laatst iets besteld bij een webshop. Allemaal keurig en ik zat al op het pakketje te wachten. Op een gegeven moment ging de bel en ik snelde naar beneden. Vervolgens zie ik geen postbode, alleen maar een brievenbuspakketje wat half in de brievenbus zit. Het was er gewoon ingeduwd, zo erg dat het vast zat. Ik heb behoorlijk wat moeite moeten doen om het eruit te krijgen. Stel je voor dat het mijn pakketje had beschadigd! En vreemde is nog wel dat ik de dag daarvoor ook pakketjes kreeg die net niet door de brievenbus pasten, maar toen werd er netjes aangebeld en werden de pakketjes mij overhandigd door de bezorger. Dit was nu dus niet het geval. Het was net alsof de bezorger gevlucht was! Onfatsoenlijk.

Ook valt het mij op dat er te weinig post wordt bezorgt. Ik had laatst een aanmaning binnen van een bedrijf terwijl je voor een aanmaning eerst de rekening krijgt en daarna twee herinneringen. Dus dit betekend dat er drie keer een brief niet is aangekomen. En dit is niet het enige geval geweest.
Ook komen enveloppen met een duidelijke inhoud niet aan. Ik heb al twee keer iets besteld en dat kwam niet aan. En ik weet dat het een betrouwbaar bedrijf was omdat ik daar al vele malen eerder heb besteld.
Wanneer houdt deze onzin eindelijk een keer op? Ik zie hier ook nooit een vaste bezorger. Het zijn altijd weer andere mensen.

Excuses van de betreffende bezorger. En ik wil dat voortaan de post weer echt wordt bezorgt zodat ik geen aanmaningen meer krijg omdat de post niet binnenkomt. En enveloppen met inhoud moeten gewoon aankomen. Ga jullie bezorgers controleren!

Bericht van

6 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door hga