Klacht: brief van edr dat ik een schuld van eneco van 12000 euro moet betalen!!

op 16 juni 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Heb voor 4 jaar terug 9 jaar bij eneco gezeten als klant en kreeg toen ik bij eneco weg was een brief van edr incasso of ik 12000 euro wilde betalen aan eneco!! ik had wel problemen met de cv, maar 12000 euro voor gas bijbetalen terwijl ik ruim 148 per maand betaalde voor een klein flatje en mijn buren nog minder die elk jaar terug kregen!!
Kreeg toen later een brief van edr dat het een fout was. NU paar jaar later kreeg ik een brief of ik het alsnog wil betalen!! ik heb een betalingsregeling getroffen van 50 euro per maand omdat ik geen gezeur wil!! Hoe kom ik ervan af want het is een belachelijk bedrag wat niet klopt!! En heb inmiddels 350 euro betaald wat ik ook terug wil. Heb helaas die brief niet meer terug kunnen vinden waarin staat dat het een fout was..

als ik het niet meer hoef te betalen en wat ik heb betaald terug krijg!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Bericht van EDR Incasso

10 maanden geleden - Wij hebben de klacht van klager in behandeling genomen en zullen de klacht zo spoedig mogelijk inhoudelijk afhandelen.

Alle klachten die gemeld zijn door angeliquevdberg