Klacht: Brief ivm Niet na gekomen betalingsregeling, terwijl ik netjes betaal

op 09 juni 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb sinds 16-06 een betalingsregeling met Cannock Chase van € 50,00 per maand, die kom ik maandelijks netjes na door te betalen via CCC betalen, nu kreeg ik vandaag een onaangename brief van ze dat er niet aan de regeling word gehouden en ze hebben de regeling abrupt beeindigt terwijl ik netjes betaal, ik mijn CCC betalen account zie wel dat er van de 2 openstaande zaken 2 onverwerkte ideal betalingen zijn, ze werken dus niet bij. Ik heb meteen gebeld, maar werd zeer onvriendelijk behandeld, ze beweren dat ik al sinds februari niet betaald zou hebben, ze kijken zelf de betaalpagina niet na schijnbaar. Ze konden niks meer voor me doen, ik kon alleen de betaal bewijzen mailen, dat heb ik gedaan, kreeg een bevestiging dat ze een email achterstand hebben, ze beduvelen de boel gewoon, ik word niet snel boos, maar dat ben ik nu wel, ik hou niet van onrecht, je houd je aan de betalingsafspraak ondanks een uitkering en krijg je dit en dan niet meteen oplossen, nee gewoon afbekken en zeggen zoek het maar uit. Valt niet mee te communiceren.

Ik wil deze kwestie spoedig opgelost hebben, door eens goed naar de CCC betaalpagina te kijken en de ideal betalingen na te kijken en de onverwerkte betalingen verwerken.

Tevens moet de afgesproken regeling van € 50,00 netjes worden voortgezet deze loopt april 2017 af.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 21 juni 2016 om 15:17 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Kortheidshalve verwijzen wij naar de met u gevoerde gesprekken op 9 juni 2016 en 10 juni 2016.

Indien u verder nog inhoudelijke verzoeken of vragen hebt verzoeken wij contact op te nemen met ons contactcenter, bereikbaar via 088 11 68 222 of teambelastingen@ccc.nl . Bezwaren dient u schriftelijk kenbaar te maken via bovenstaand mailadres of via Postbus 103, 6650 AC Druten.

Alle klachten die gemeld zijn door mjw-1977