Klacht: Brief incasso Tele 2

op 17 februari 2017 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb van Bos incasso een brief ontvangen dat ik een rekening van tele2 niet heb betaald!
maar dat klopt niet ik heb wel degelijk deze rekening betaald op tijd
en dat kan tele2 ook beamen!
nu snap ik niet waarom ik deze brief toch krijg
ik had daarom tele2 gebeld maar zij zeggen dat ik via deze weg dit moet doen!

Gewenste Oplossing:

als deze brief word ingetrokken!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bos Incasso in behandeling genomen

Bericht van Bos Incasso

1 jaar geleden - Geachte heer/ mevrouw, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Vertrouwende u hierbij voorlopig voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, Bos Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Ric03