Klacht: Brief in verkeerde taal naar het buitenland gestuurd

op 20 september 2018 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie Overheid

Op 22 Augustus jl. is er door DUO een Nederlandstalige brief naar mijn Australische ex gestuurd die uiteraard in Australia woont, die overduidelijk een Engelse naam heeft en in een Engelstalig land woont – hij spreekt geen woord Nederlands! Deze brief is GISTEREN pas aangekomen (19 September 2018) en mijn ex moet voor 3 Oktober a.s. gereageerd hebben….. Echt ontzettend slim, NOT! Hij moet nu zelf nog 7-10 werkdagen wachten op de info die toegestuurd moet worden in Australia zelf en dan moet hij deze informatie ook weer op de post doen. Dat gaat dus ook weer minimaal 1,5 maand duren….

Als mensen eens nadenken om een brief die naar het buitenland gestuurd wordt, of in de daadwerkelijke taal van het land te schrijven of in het beste geval, gewoon in het Engels.

Ik baal hiervan want mijn dochter wordt nu de dupe van DUO's bureaucratische acties.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrice1964