Klacht: Bricks tribunes

op 03 juni 2021 over Plus in de categorie Supermarkten

Gratis bricks tribune ….staat in de folder opop… donderdag ochtend vroeg kom ik in de winkel en wat denk je.. op… terwijl er een complete actie kop vol staat met artikelen waar je het bij krijgt. Nergens natuurlijk vermeld dat de tribunes op zijn..kom je bij de kassa en dan geef je aan dat hier een bricks tribune hoort en dan krijg je te horen.. ja die zijn op …misschien krijgen wij het morgen weer binnen… en nu?? Ik snap dat de actie succesvol is maar communiceer dit dan ook in de winkel. Nu stel je veel mensen teleur… en de caissières worden er denk ik ook niet vrolijker op, om dit elke keer te moeten zeggen…

Communiceer duidelijk en wees eerlijk tegen de klanten en zorg anders voor een alternatief. Ik was niet de enigste klant. Je kan wel denken mooi een beetje omzet maar uiteindelijk snij je jezelf in de vingers.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R zomer