Klacht: Breuk in het product

op 29 augustus 2016 over Bolletje in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Sinds een maand of zes hebben wij in totaal zo’n dertig rollen Bolletje
Rond Knäckebrood donker sesam gekocht, de laatste rol was vorige week met een houdbaarheids datum 05/04/2017, tot op heden hadden alle pakken tien tot vijftien gebroken exemplaren van één tot meerdere gebroken scheuren per exemplaar.
De laatste drie pakken hebben wij terug gebracht naar AH waar wij nieuwe verpakkingen voor terug kregen, maar ook in deze rollen waren weer tien tot vijftien exemplaren gescheurd en gebroken. Als dit zo blijft zullen on het vervolg afzien van aankoop. Ik denk dat u iets aan de verpakking zal moeten doen.

Vriendelijke groeten, m.l. maan

Ik zal tevreden zijn als u uw verpakkingen zo aanpast opdat er geen breuk of scheuren meer zullen ontstaan.
U heeft namelijk een prima beschuit verpakking met stevig geribt papier, als u deze verpakking toepast op de rol Rond Knäckebröd dit de oplossing tegen breuk en scheuren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bolletje

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bolletje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matthijs Maan