Klacht: brandgevaar artikel

op 14 juni 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Beste heer, mevrouw, een tijd geleden heb ik een lampje gekocht om bijv. op de tafel of kast te plaatsen. deze verandert van kleur. Er moeten drie aaa batterijen in. Ik kreeg het maar moeilijk aan de praat. Enfin ik heb er drie batterijen ingedaan en lampje deed het niet niet. Zo een paar uur laten liggen en net voordat ik naar bed wilde gaan, wilde ik het opruimen. Maar goed ook, want het element- inclusief de batterijen- waren gloeiend warm en het stonk. Als ik naar bed was gegaan… hoe was het dan afgelopen!!!??? Ik hoop dat niemand gevaar loopt of misschien ben ik een uitzondering? Neem aub geen risico`s.

Ik ben tevreden nu omdat ik heb besloten bij de action nooit meer dit soort artikelen te kopen. kan ook niet voor de prijzen waarmee jullie artikelen aanbieden. Ik zal koopbewuster zijn.

Ik ben nog meer tevreden als jullie goed onderzoek doen naar dit soort producten alvorens het bij de consument belandt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brandalarm