Klacht: Brand in een buitenkeuken

op 21 juni 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb voor Vaderdag een buitenkeuken gekregen maar hij is in de brand gevlogen ik heb alles via de instructies gedaan die er bij zaten de vlammen sloegen eruit hij stond in lichte laaie mijn dochtertje stond er ook vlakbij haar haar vloog bijna in de brand mijn kleding is hierdoor ook beschadigd geraakt ik heb de buitenkeuken terug gebracht naar de vestiging Ridderkerk en mijn geld terug gehad maar ik heb nog meer schade geleden en het zou fijn zijn als uw met mij contact zijn zou willen opnemen

Ik ben tevreden als de andere schade die ik geleden heb vergoed krijg zoals kleding gasfles aangeschaft waar ik nu niks meer aan heb een het vlees wat ik heb kunnen weggooien

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

9 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kees ridderkerk