Klacht: Waardeloze service, nooit nakomen van afspraken

op 30 maart 2019 over Boxspring-deals.nl in de categorie Bedden

Op 30 november 2018 heb ik een boxspring besteld. Op 9 december belde ze dat de gekozen kleur niet meer beschikbaar was. Dus een ander kleur gekozen. Op 10 december werd het bed bezorgd met te kleine matrassen. Op 11 december heb ik een melding gemaakt bij de klantenservice. 31 december werd ik teruggebeld met de mededeling dat de juiste matrassen op 28 januari 2019 bezorgd worden. Hiervan ook een bevestiging ontvangen. Maar de levering heeft niet plaatsgevonden. Op 29 januari heb ik wederom de klantenservice gebeld. Ze geven aan niet te weten waarom er geen levering heeft plaatsgevonden en dat ze op 7 februari 2019 de matrassen wederom komen wisselen. Ook hiervan een bevestiging ontvangen. Maar op 7 februari vind er wederom geen wisseling van de matrassen plaats. Vanaf 8 februari tot en met 26 februari heb ik elke dag gebeld. Bij de klantenservice kreeg ik elke dag te horen: we weten niet wat het probleem is, dat er niet geleverd is, maar we zoeken het uit en bellen u terug. Ze hebben nooit teruggebeld. Op 3 maart heb ik wederom gebeld en aangegeven dat ik mijn geld terug wil, omdat ze me voor de gek houden. Maar er werd beloofd dat de matrassen op 13 maart echt gewisseld zouden worden en anders werd de boxspring kosteloos opgehaald en zou ik mijn geld terugkrijgen. En natuurlijk werd er ook niet op 13 maart geleverd. Sinds 14 maart wordt de verbinding verbroken, wanneer ik bel. Dit is echt absurd.

Ik wil de juiste matrassen, maar het liefst wil ik de koopovereenkomst ontbinden en mijn geld terug.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boxspring-deals.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boxspring-deals.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boxspring-deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boxspring-deals.nl

Heeft op 02 april 2019 om 15:51 geantwoord

Beste mevrouw Beulah Tjin-A-Kwie,

Excuses voor de miscommunicatie. Zojuist heb ik u telefonisch gesproken en hebben we de afspraak gemaakt om aanstaande donderdag de juiste matrassen te komen leveren. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag van u.

Ik ben blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen en wens uw ouders alsnog veel slaapplezier.

Bijke de Bresser

Heeft op 04 april 2019 om 15:46 geantwoord

Mevr. De Bresser is haar belofte niet nagekomen. De juiste matrassen zijn niet geleverd. Ze hebben de matrassen in de verkeerde kleir geleverd. Dus ik belde naar de klantenservice voor wederom een oplossing. Danielle geeft aan dat zij mij niwt kan helpen en dat ze me ook niet in contact kan brengen met iemand die mij daadwerkelijk kan helpen om dit op te lossen. Ondanks dat per mail is bevestigd dat ik mevr. Bresser mocht bellen als ik nog vragen had. Wederom geef ik aan dat de afspraak niet nagekomen is en dus is mijn klacht niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door K.S.O.