Klacht: Niet oplossings gericht

op 02 april 2019 over Boxspring-deals.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na het investeren in een elektrische bed, heeft boxspring-deals deze geleverd en gemonteerd. De bezorger scheurt alle verpakking kapot.
Deze bed is niet zoals verwacht, dus deze willen retourneren en dus ook door de bezorger laten demonteren. Ik heb aangegeven dat er wat verpakking mist omdat ze kapot gescheurd waren. Boxsprings-deal geeft aan 25% in te houden van mijn aankoop bedrag. Ik geef aan dat ik niet akkoord ga met dit. En dat ik voor vervangende verpakking kan zorgen. Boxspring-deals reageert niet tot veel later. Boxspring-deals is de bed komen halen en blijf erop dat ze die kosten inhouding. Ik geef aan dat ik dan de bed beter zelf kan houden en verkopen, of liever aan iemand kan overdragen. 250 euro voor wat stuk karton ?

De bed is opgehaald zonder op mijn mails te hebben gereageerd. Na weken geven ze nu aan dat de bed al vernietigd is.

Gewenste Oplossing:

Een evenredig vergoeding voor de gemiste kartonnen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boxspring-deals.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boxspring-deals.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boxspring-deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boxspring-deals.nl

Heeft op 02 april 2019 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Garia,

Vervelend te lezen dat u niet tevreden bent met onze service. Allereerst excuses voor het late reageren op de mail.

Zojuist heb ik u telefonisch proberen te bereiken, helaas tevergeefs. Zou u zo vriendelijk willen zijn telefonisch contact op te nemen met ons zodat we wellicht samen tot een oplossing kunnen, komen?

Met vriendelijke groet,
Bijke de Bresser

Alle klachten die gemeld zijn door Rabia Rabia