Klacht: Hopeloze service

op 10 februari 2019 over Boxspring-deals.nl in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben een Belgische vennootschap, wanneer ik dus goederen of diensten koop vanuit Nederland, wordt het btw bedrag steeds verlegd. Ik doe dit ook meermaals per week en heb er nooit problemen mee gehad. Ik maak een bestelling voor een bed, schrijf erbij dat ik een factuur wens voor mijn bedrijf en dat het btw bedrag verlegd wordt. Ik krijg geen respons. Een aantal dagen voor het leveren van mijn bed, krijg ik een mailtje om de datum en het uur te bevestigen. Ik antwoord daarop dat ik graag een factuur ontvang en het bedrag van de BTW wil laten verleggen. Ik krijg een kort antwoord: ‘Helaas btw verleggen doen we niet’. WTF? Dit wordt door alle bedrijven gedaan, waarom zou je het niet doen? Dit doen we niet, PUNT. Is al dat ik als antwoord krijg. Mail ook vol met schrijffouten, duidelijk een onopgeleid iemand die zich interessant voelt.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn bed geleverd wordt ZONDER BTW bedrag en met een factuur, zoals gevraagd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boxspring-deals.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boxspring-deals.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boxspring-deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boxspring-deals.nl

Heeft op 12 februari 2019 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Brook Waters,

We hebben meerdere malen telefonisch contact met u proberen op te nemen helaas tevergeefs. Wij zijn niet verplicht BTW te verleggen, de reden dat wij dit niet doen is omdat wij vanaf afstand niet kunnen checken of de aankoop voor zakelijk gebruik is.

Met vriendelijke groet,
Bijke de Bresser

Alle klachten die gemeld zijn door brookwaters