Klacht: Bezorging,NIET VOLGENS AFSPRAAK

op 25 februari 2019 over Boxspring-deals.nl in de categorie Bedden

Vandaag zou ons bed bezorgd worden tussen 13.30 en 17 uur.dit via mail binnen gekregen en er zou gebeld worden 10 min.voor bezorging.
Nu stonden ze 11.30 uur voor de deur,ik was thuis om die tijd..hebben gebeld..ik heb dit niet gehoord,maar ben niet doof..
Ik was die tijd w.s boven bezig en ik verwachtte ze ook pas na 13..30 uur..(VOLGENS AFSPRAAK VIA MAIL)
Ze zijn weer weggegaan.boxspringdeals gebeld nu word er pas de 24e geleverd.betekend dat ik 14 dagen op de grond mag liggen!
Gebeld naar klantenservice maar deze kunnen niet wijzigen.ben erg kwaad geworden daar boxspringdeals niet werkt volgens de afspraken die ze maken!
Geld terug storten werkt ook niet aangezien dit 20 werkdagen duurt..dus voel me nu gedwongen dit te moeten accepteren.

Heb direct gebeld en geëist vandaag te leveren volgens afspraak tussen 13.30 uur en 17 uur.

Dan ben ik tevreden...

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Boxspring-deals.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Boxspring-deals.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Boxspring-deals.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Boxspring-deals.nl

Heeft op 25 februari 2019 om 10:44 geantwoord

Beste mevrouw Swagenvoort,

Vervelend te lezen dat de chauffeur bij u langs is geweest maar dat er niet open is gedaan. Tevens is er vanuit de klantenservice gebeld en gemaild via beide kanalen heeft u niet gereageerd. De chauffeur is na 10 minuten verder gereden om geen vertraging op te lopen.

Gelukkig hebben wij alsnog de dag erna bij u kunnen leveren. Ik hoop dat uw bestelling naar wens is.

Mocht ik u nog ergens bij kunnen, helpen dan hoor ik het graag!

met vriendelijke groet,
Bijke de Bresser

Alle klachten die gemeld zijn door Swagenvoort